2013. június 25., kedd

Fireworks Gandalf, fireworks!

 Teszek egy merész kijelentést: jövő héten minden ügyintézést le fogok tudni.

 Tegnap St. Giovanni nap alkalmából elmentünk megnézni a legújabb Star Trek filmet Bogdanaval, Saraval és Valerievel, és meg kell mondjam, nagyon jó volt, ahhoz képest, hogy nem nagyon vagyok otthon a Star Trek világában. Utána elmentünk egy étterembe vacsizni és megnéztük a tűzijátékot az Arno partjáról Saraval, Domenicával és Aleksandrával. Láttam már egy pár tűzijátékot, de ez tényleg nagyon szép volt.

tricche tracche :)

Szombaton megnéztük Saraval és Valerievel a Lago Trasimenot (képek ITT), bár pont azon az egy napon nem volt kánikula, csak kellemes utazós idő, ennek ellenére azért megmártóztunk egyszer a tóban (ami egyébként hasonlított a Balatonra, csak feleannyira volt koszos :D). Az pedig felért egy artistamutatvánnyal, ahogy a lányok bementek a vízbe (mivel éles szélű köves volt a part, ráadásul algás is és így csúszott), amikor jöttek ki, már elővettem a fényképezőt, hogy megörökítsem eme mókás pillanatokat. Amiből persze semmi nem lett, mert annyira röhögtem a következő jeleneten, hogy nem tudtam képet csinálni:
Sara: - Aha, látom már hozod a fényképezőt, azt hiszed valami vicceset fogsz látni, ugye? Hát ki kell, hogy ábrándítsalak, ugyanis... B*SSZA MEG, AZ EGY KÍGYÓ!!!! VALERIE, TE IS LÁTTAD??!! OTT MEGY, LÁTOM A FEJÉT, ÚRISTEN!!! HÚZZUNK INNEN, A ROHADT ÉLETBE!!
Ezt persze olyan magas hangon kell elképzelni, amit már csak a denevérek, kutyák és delfinek értenek, megspékelve egy kis csapkodással, köveken csúszkálással és pofára eséssel. Fergeteges volt. :D
A pancsolás után megnéztük Castiglione del Lagot, nagyon hangulatos a központja, egy domb tetején van várfallal körülvéve, van ott kastély, templom, csirip-cserép meg zsip-zsup, kitömött vadmalacka és Popeye, a tengerész.

 Előtte nap este megittunk egy pár koktélt a befejezett vizsgák örömére, és meglepődve vettem tudomásul, hogy az olasz, kissé ittas férfiak tudnak hoppanálni. Hihetetlen.

 Csütörtökön ki lettünk tessékelve a lakásból Paola által. Az biztos, hogy ő nem fog tőlem kapni búcsúajándékot. Bogdananak legszívesebben vennék egy rakat kiscicát, főleg azután, hogy valami nagyon aranyosat mondott nekem. Saranak már beszereztem egy kis meglepit, ugyanis vasárnap már hazautazik, szombaton megejtjük valahol Az utolsó vacsorát. Próbálok nem túl szomorú lenni.

 Egyik este sétálni mentünk a városba, megnéztük felülről az éjszakai fényekben úszó Firenzécskét. Szép volt.

Palazzo Vecchio, Duomo és a Santa Croce

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése