2013. július 18., csütörtök

Ferde tornyok, időhiány meg a maradék

 Végre valami elfogadhatót is láttam a moziban (Lone Ranger), de persze csak Mr. Depp miatt jelenhetek ki ilyesmit.

 Hétfőn San Lorenzo bazilikáztunk, kedden pedig Pisába és Luccába olvasztottuk bele magunkat (képek ITT) - szó szerint; soha az életben nem volt még ennyire melegem. Láttunk sok szép dolgot, de a torony még mindig ferde. De nem onnan, ahonnan én fotóztam (csak egy kicsit). Muhahahaha.

Torre Pendendte

Persze Lucca is nagyon szép volt, sőt, még gattot is gyömiztünk, Bogdana pedig megtanulta azt, hogy Cirmi. :D

Cirmiiiiii

Tegnap reggel Santa Croceztam (képek ITT), gyönyörű volt - és így már csak egy látnivaló maradt a listámon. Este Dávid és Csilla igazi utolsó magyar vacsorás estét szervezett, amiben olyan dolgok szerepeltek, mint a pálinka (aminek már csak a szagától előjöttek a legrosszabb rémálmaim), paprikás krumpli tejföllel, és a Pöttyös Túró Rudi. Utóbbinál majdnem megkönnyeztem, olyan jó volt újra ilyesmit enni. :D Volt ott móka és kacagás, Activity és 'Ki vagyok én?' Persze Chuck Norris voltam... vagy Chuck Norris volt Réka?

 Ma voltam utoljára az itteni irodában, természetesen megint bekavartak valamit. Ráadásul nem értik, hogy miért nem tudok én aug. 1-én visszajönni ide, Firenzébe egy darab papírért. Gondolom, csak úgy süt rólam, hogy húszezresekkel törlöm a seggem... És folyamatosan kérdezgették, hogy "de hát MIÉRT ez a követelménye az egyetemének?". Mi az, hogy miért?? Te miért eszed a nyers sonkát sárgadinnyével? Mert egy idióta olasz vagy.
Komolyan mondom, hogy ma eljutotta arra a pontra, ahol azt mondom: nem biztos, hogy még egyszer végigcsinálnám ezt az Erasmusos majomkodást. Legalább is nem Olaszországban.

 A hátramaradt napjaim a 'not a single fuck was given that day' szellemében fognak telni. És kész.

 Küldjetek légkondit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése