2013. május 16., csütörtök

Hear me roar!

 Szombat este 11-kor kaptam egy sms-t, amiben Sara közölte, hogy másnap Fantasy Festival lesz a Fortezza da Bassoban és mi beöltözve fogunk reggel odamenni Valerievel. Okkéééé. És valóban, görög volt a falóban. Nagyon jól éreztem magam, volt ott minden: ármány és intrika, gazdagok és szépek, móka és kacagás. (képek ITT) Egyébként meg volt egy csomó társasjáték, amit ki lehetett próbálni és/vagy megvenni, animés meg mangás cuccok (amik kevésbé érdekeltek), videojátékok, meg kardok, páncélok és egyebek mindenféle filmekből. Szívesen megvettem volna Frodó kóláját, de sajna nem volt rá elég pénzem. :(

Frodó kólája (ami azért ilyen drága, mert már ivott is belőle)

Volt az épületen kívül egy kis "lőtér" is, na oda beszabadultam (vagy kiszabadultam?), és lőttem mindenre. :D Oké, mindenre azért nem, de volt egy rész, ahol fekve kellett lőni valakire, aki a távoli bokrok között bujkált - természetesen nem igazi tölténnyel, de így is minden lövés előtt kérdeztem a hapsit, aki segített nekem, hogy "De ugye nem fog neki fájni?!", mire ő azt mondta, hogy "Nem. Gyors, fájdalommentes halála lesz, a golyó azonnal végez vele.", úgyhogy megnyugodtam.
A legnagyobb attrakció igazából a Trónok Harca társaság volt, mindenki beöltözve egy-egy szereplőnek, egy csomóval fényképezkedtünk is - és nagyon jó volt a lehető legnagyobb komolysággal Ned Stark fattyának a szemébe mondani, hogy "You know nothing, Jon Snow." :D - ráadásul árultak egy csomó klassz dolgot, és rendeztek párviadalt is, amiben Sara is indult először a Lannisterek majd a Greyjoyok becsületéért. Az utolsó harcnál megkértek miket, hogy énekeljük el a Rains of Castamere-t, amitől rossz érzésünk támadt, hiszen a könyveket olvasva tudjuk, hogy ez nem egy túl szerencsés nóta... De aztán gondoltuk, hogy MIÉRT NE?!, szóval elénekeltük, aminek az lett a vége, hogy az egyik srácot (aki éppen harcolt) szemen találták a kis műkarddal... Ja, a mi hibánk, gondolhattuk volna! De akkor még nem tudtuk... nem tudtuk...

 Tegnap elmentünk a könyvtörténetes csoporttal az Uffizi könyvtárába, ami nagyon szép volt, de egy két órás előadást tartottak a történetéről, ami biztos nagyon izgalmas lehetett, csak nem értettem belőle semmit.

 Úgy volt, hogy a hétvégén Rómába megyünk Saraval, de nagyon drága a hostel, ezért úgy döntöttünk, hogy egy napra elmegyünk többedmagammal Bolognába vasárnap. Sajnálom a dolgot, jó lett volna látni Rómát, de így se panaszkodhatok, ráadásul úgy néz ki, hogy szombaton meg Sienába megyek Gahyunnal és pár barátjával. 26-án medig a Cinque Terrét nézzük meg az Aegee Erasmusos csoporttal, úgyhogy lassan minden helyet kipipálhatok a madárlátta kutatónaplómban, amit meg akartam nézni. Persze minél többet látok, annál többet szeretnék még... Róma, Pisa, Genova, Torino, Amsterdam, Stockholm, Helsinki, Új-Zéland, Dalaran, Minas Tirith, a Fellegvár, Omega, Kirkwall, Ferelden... ööö, azt hiszem, most csinálok egy kis palacsintát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése