2013. március 24., vasárnap

A bit of this and a bit of that

 Az Eurocrem jó és olcsó is, nem is értem, hogy eddig miért nem találkoztam vele. Ahogy sétálgattam a cé-ó-ó-pében, halk suttogásra lettem figyelmes, aztán rábukkantam az egyik polcon az Eurocremre, és azt mondogatta, hogy ,,Rékaaaa... Rékaaaa... vegyél meg, falj fel, és emiatt légy egy hájas disznó!". Hát mit volt mit tenni, egy magyarul suttogó, olcsó mogyoróvajkrémnek nem lehet ellenállni, pláne nem akkor, ha garantálja az elhízást is.

 Kedden elmentem erre az Erasmusos aperitif estre, nem volt rossz, csak későn mentünk be a bárba végül, mert találkoztunk öt másik ungheresivel, úgyhogy velük beszélgettük a Piazza Santa Crocén. Azután megismertem két német srácot (vagyis az egyik igazából holland volt talán) és ennyi a kedves kis történet. Most írtam Saranak, hogy hátha van kedve eljönni a következő keddi estre, remélem jobb lesz egy fokkal, mint ez.


 Ma elmentünk Bogdanaval a Giardino Bardini-be, mert ezen a hétvégén egy csomó múzeumot, helyi nevezetességet ingyen lehet látogatni, mert valami tavaszi napok vannak. Szép volt a kert, bár nem nagyon virágzott semmi, csak az én jókedvem, amikor láttam, hogy az idegenvezető srác elég jól néz ki, ráadásul nekem külön beszélt egy kicsit angolul a kertről.

 Mikor hazaértünk, csináltam palacsintát, Paolának és Bogdananak is nagyon ízlett, én meg mondtam, hogy bitch please, ez a hungarian pancake, ami csak jó lehet, pláne akkor, ha én csinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése